Skytrex With Awesome Friend's :')

It's a skytrex.
HUH~! Aku sehari sebelum da takut.
Sampai tidur apa semua tak kene.
Perasaan nervous nak memanjat, nak buat "fyling fox" nak meniti.
Semuanya tak tentu arah.
Sampai ada masa aku rasa macam tak mahu pergi.
Tetapi ada buah hati yang suruh jugak pergi, jadi pergi la aku tanpa perasaan RELA. 
Yang para gadis semuanya kecut perut bila tengok "thrill" dia.
Yang para jejaka bukan main tak sabar nak mulakan aksi.
Bayangkan perlu memanjat ibarat tinggi tiang lampu jalan.
Kecut perut woii!!
Tapi bila da abis jalani 35 big thrill tu, sebenarnya syok juga bila sesekali buat.
Aku masa tu rasa yang aku da loose weight aku banyak KG.
Malangya aku lupa nak timbang berat aku lepas tu. -.-
Kalau ada buat plan nak join lagi okay dear ^_^




said : 
Thank you Daniel organize this event.
And thank you to my friend's
 :)