Celebration Part 2..

Act ta tahu nak cakap macam mana lagi..
Dah ta tahu nak berterima kasih macam mana lagi..
Sebab tahun nie birthday aku sangat bermakna..
Sampai 4 kali aku celebrate birthday tahun ni..


Okay..
Aku nak berterima kasih banyak banyak kat mahadi ahmad fuad..
Serius aku gembira..
Entah keberapa kali kau belanja, aku sendiri ta pasti..
Sampai aku sendiri yang teramat segan..


Terima kasih untuk Kenny roger's..
Terima kasih untuk berbuka puasa..
Terima kasih untuk 2 faveret kek aku ..
Terima kasih untuk thermos yang sangat comel momel and cool tuh.. =)
And tolong cakap kat adeq cantik untuk coklat yang sangat lawa dan sedap..

Sorry dekat kawan kawan kau semua kalau aku banyak diam sebab aku tersangat segan..
Nasib baik ade eqa.. boleh juga aku bercakap..
Tapi aku have fun tengok gelagat kawan kawan kau semua.. 
Seeeeerroooonnnnnnnnnnokkkkkk!!! 
Insya'Allah ade rezeki dan panjang umur, kita celebrate lagi..  ^_____^

- faveret cake -

- cake . chocolate rose . surprise -

- cute thermos -

Thanks for celebration..
and the cute gift..
Moga hidupmu dirahmati Allah. :)


Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin =)