Genap Akhirnya.

Alhamdulillah..
Aku masih dipanjangkan umur oleh Allah untuk melalui kehidupan di dunia sehingga hari ini..
Tepat 12.00 tengah malam pada 2 Ogos 1991, genaplah aku berumur 20 tahun..
Bak kata kawan aku asyraff mohd, Selamat Datang Ke Alam 20an..
Sebab dye pown da lame bertapak dalam alam 20an nie kan.. Jangan marah acap.
Terasa suda tua diri ini..banyak aku lalui sebelum ini..
Semuanya meninggalkan kesan yang gembira mahupun sedih..
Tapi itulah kehidupan..
Terima kasih pada semua kawan kawan yang menghabiskan masa menyampaikan ucapan
" SELAMAT HARI LAHIR" buat aku..
Terharu membaca segala ucapan mereka.
Sedikit sebanyak membuat aku terfikir, ada orang yang sedar dan menghargai aku..
Disebabkan birthday aku di bulan RAMADHAN yang mulia ini..
Jadi aku menyambut hari istimewa ini sedikit terlambat bersama keluarga tersayang..


tahun lepas kawan kawan celebrate befday saya di pizza. sekali berbuka puasa. 


p/s :  terima kasih banyak banyak.
sudah 20 tahun..
moga kehidupan aku bersama orang tersayang..
 dirahmati dan dipayungi rahmat Allah..